Algemene voorwaarden

/Algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden2016-10-27T14:47:01+00:00

Algemene voorwaarden

 

 

ALGEMENE VOORWAARDEN MON BAZAR

Mon Bazar, ingeschreven in het Handelsregister onder nummer 59286431 en is gevestigd te Rockanje.

Op alle overeenkomsten en bestellingen van Mon Bazar zijn de volgende betaal- en leveringscondities van toepassing. Door het plaatsen van een bestelling gaat u akkoord met deze voorwaarden.

1. PrijzenAlle genoemde prijzen zijn in euro’s incl. BTW, excl. verzendkosten. Mon Bazar kan niet gehouden worden aan prijsvermeldingen die evident onjuist zijn, bijvoorbeeld als gevolg van kennelijke fouten in lay-out of typewerk. Aan onrechtmatige prijsinformatie kunnen geen rechten worden ontleend.

2. BestellingenZodra u een besteling heeft gedaan, ontvangt u van Mon Bazar  een bevestiging per email. In deze bevestiging ziet u uw bestelling inclusief BTW en inclusief de verzendkosten. Maak de bestelmodus helemaal af: mocht er iets onverhoopt mis zijn gegaan, neem dan eventueel contact op via info@monbazar.nl of bel op 0628253739. Zonder aankoopverplichting, kan u ook thuis bij Mon Bazar naar de producten komen kijken.

Betaling en leveringAlle bestellingen dienen vooraf betaald te worden op rekeningnummer NL30 KNAB0255576129  t.n.v. Mon Bazar. De gegevens hiervoor ziet u in de orderbevestiging als u de bestelling heeft gedaan. Deze ontvangt u per email.

Betaling is mogelijk via iDeal (Mollie), internetbankieren, of contant bij ophalen. Is de betaling niet binnen 7 dagen bijgeschreven op onze bankrekening dan vervalt automatisch de bestelling.

Bestelde artikelen kunnen ook worden opgehaald in Rockanje. Ophalen gaat alleen op afspraak. Er komen dan geen verzendkosten bij. Pinbetaling is niet mogelijk.

Wanneer de betaling is ontvangen dan wordt binnen 1 á 2 werkdagen de bestelling verzonden.

Er zijn echter 2 uitzonderingen : A :bij  een eventuele vakantie. Dit wordt vermeld op de website.

B: indien het porseleinen servies betreft, want dat houd ik niet op voorraad.

Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.

 

Verwachte levertijden:  Op te tellen vanaf de dag van verzending

Voor Kiala.nl geldt : het product zelf ophalen bij een afleverpunt naar keuze. Levering binnen 3 a 5 werkdagen. Via Kiala.nl kan u kijken wat het meeste praktische afleverpunt zou zijn .

Voor Post.nl geldt : 24-uurs service

VoorraadSoms kan het zijn dat er geen voorraad is. Dit is zichtbaar op de website. Indien gewenst en mogelijk wordt het artikel zo snel mogelijk besteld. U kan van te voren eerst mailen om een indicatie te krijgen van de levertijd.
Verzendkostenen verpakkingsmethode

Binnenland : voor de zendingen hanteren wij de Post NL tarieven of de Kiala NL tarieven. Dit kan in het bestelproces worden aangegeven.

 

POST NL :

*5,95 EURO bezorging  aan Post NL Locatie : emailnotificatie en Track & Trace.

*6,50 EURO bezorging op huisadres : emailnotificatie en Track & Trace (maximale afmeting 100x50x50 cm)

KIALA NL : 3,95 EURO bezorging aan Kiala afleverpunt ( maximale afmeting 70x70x70 cm) Voordeel: afhalen wanneer u zelf tijd heeft.

LET OP : ! Indien u  2 manden Large bestelt, betekent dit ook 2 x verzendkosten.

 

Buitenland : enkel verzending via Kiala NL. Met deze reden dat zij de voordeligste tarieven hanteren. De voorwaarde is wel dat u zelf het pakket moet ophalen bij een door u vooraf gekozen ophaalpunt.

 

Wij verzenden zoveel mogelijk in “gebruikte dozen”. Het wordt zo goed mogelijk ingepakt. Het versturen is op risico van de koper. Controleer goed uw pakket bij ontvangst voor eventuele schade.

Zichttermijn / herroepingsrechtVoldoet een artikel niet aan uw verwachting, dan hebt u het recht het artikel, zonder opgaaf van redenen, binnen 14 dagen te retourneren. De bedenktijd gaat in op de dag nadat u de bestelling hebt ontvangen. De kosten die u maakt voor het retourzenden worden niet door Mon Bazar vergoed. Indien het artikel goed is ontvangen stort Mon Bazar het aankoopbedrag, exclusief de door u gemaakte verzendkosten van retourzending, binnen vijf werkdagen retour op uw rekening.

Wanneer u een artikel wilt retourneren dan dient u dit kenbaar te maken via het herroepingsformulier of via e-mail: info@monbazar.nl. Het artikel moet ongeschonden en netjes ingepakt retour worden gezonden. U dient het artikel binnen 14 dagen, na bekendmaking van uw retour, in de originele staat en verpakking en voldoende gefrankeerd retour te sturen naar:

Mon Bazar

Weyerland 25

3235RD ROCKANJEOF via Kiala en laten afleveren bij de supermarkt DE PLUS dorpsplein  te Rockanje.

 

Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer deze onbeschadigd, in originele verpakking en met juiste frankering is ontvangen door Mon Bazar. Beschadigde, gebruikte of bevuilde artikelen en onjuiste frankering worden niet geaccepteerd.

De verzendkosten en verzendrisico zijn voor uw rekening. Tot ontvangst van de artikelen door Mon Bazar blijft u verantwoordelijk voor deze artikelen.

7. KortingscodeEen kortingscode is eenmalig geldig voor een bepaalde periode. De maximale periode van geldigheid is voor één jaar. De kortingscode kan alleen online ingeleverd worden tijdens het bestelproces.

8. PrivacyNatuurlijk worden uw persoonsgegevens vertrouwelijk behandeld en wordt deze informatie niet aan derden verstrekt.

9. Wijzigingen Algemene VoorwaardenMon Bazar houdt zich het recht voor, indien nodig, de algemene voorwaarden te wijzigen.

10. CopyrightNiets van deze site (afbeeldingen en teksten) mogen zomaar worden overgenomen. Overname in welke vorm ook is niet toegestaan zonder dit eerst met Mon Bazar te overleggen.

11. Maat- en kleurverschilHet kan voorkomen dat een maat of kleur iets af kan wijken van het getoonde artikel op de site. Werkelijke kleuren en patronen kunnen iets verschillen van die op uw scherm. Dit komt door verschillen in instellingen en ook door gebruik van natuurlijke materialen. Wanneer u het artikel om deze reden niet wilt houden kunt u deze via het herroepingsrecht retourneren.

12. KlachtenregelingMon Bazar beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Mon Bazar, nadat u gebreken heeft geconstateerd.

Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Mon Bazar binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Bij klachten dient u zich allereerst te wenden tot Mon Bazar. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient u zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan heeft u de mogelijkheid om een klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ZiZo Living als u stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door u betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Een klacht schort de verplichtingen van Mon Bazar niet op, tenzij wij schriftelijk anders aangeven.

Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Mon Bazar, dan zal naar onze keuze of de geleverde producten kosteloos worden vervangen of worden gerepareerd.

13. Overmacht door derdenMon Bazar staat niet in voor situaties van overmacht zoals b.v. vertraging door verzending of schade door derden ten tijde van verzending.

error: Content is protected !!